Levný internetové obchody


18.srpna svátek má Helena
 
 
 
Časté dotazy
fiogf49gjkf0d
Jak zjistím dostupnost výrobků?
Skladová dostupnost (skladem, na dotaz apod.) je uvedena vždy v detailu zboží. Některé výrobky však odebíráme z různých skladů a nebo od různých dodavatelů a okamžitý stav skladu v danou chvíli neznáme a nebo není technicky možné je zobrazovat aktuální (v takovém případě je zobrazeno u stavu skladu: dotazem na asistentku). V tomto případě použijte formulář uvedený v detailu výrobku. V prvním kroku zvolte možnost - Dotaz na skladovou dostupnost, poté napiště Vaše jméno a kontaktní e-mail, na který Vám zašleme odpověď, v posledním kroku 4, napište Váš dotaz. Po vyplnění všech 4 kroků formuláře, přepište tučné číslo zobrazené v modrém rámečku do rámečku na levé straně a klikněte a tlačítko Odeslat dotaz. Po odeslání formulářeVám příjde na Váš e-mail kopie Vašeho dotazu, na tento e-mail neodpovídejte. Během dne popř. následující den Vám naši pracovníci odpoví.

Jak dále postupovat, když jsem odeslal objednávku? 
Pokud jste v pořádku provedli objednávku to znamená, že jste prošli správně všemi těmito kroky objednávky:
a) vložili jste zboží do košíku
b) zvolili jste  způsob platby za zboží a způsob doručení
c) uvedli jste dodací popř. fakturační adresu
d) odeslali jste objednávku stisknutím tlačítka dokočit objednávku
Vám bude automaticky zaslána zpráva o přijetí objednávky na e-mail uvedený v objednávce, kde naleznete další potřebné informace a zároveň v příloze tohoto e-mailu bude kopie Vaší objednávky, kterou doporučujeme si vytisknout popř. uložit. V této kopii objednávky doporučujeme provést ještě jednou kontrolu všech kontaktních údajů a doručovacích adres, protože například chybně uvedené telefonní číslo, chybějící nebo chybně uvedené popisné číslo nebo PSČ může způsobit problémy s vyřízením Vaší objednávky. Tím tak předejdete následným problémům. Zjistíte-li něco v nepořádku, ihned nás kontaktujte na čísle 739 769 790. Bude-li zboží skladem, do 3 dnů Vás budeme kontaktovat o expedici zboží. Nebude-li zboží skladem, snažíme se takovéto zboží zajistit, abychom mohli Vaší objednávku vyřídit v co nejkratším termínu. Nedostanete-li však od nás nebo našeho dodavatele do 10ti dnů od podání objednávky žádné vyrozumění, kontaktujte nás formulářem nebo telefonicky 739 769 790 a zeptejte se na stav Vaší objednávky.

Přepravní společnost mi přivezla zboží a balík je viditelně výrazně poškozen, co mám dělat?
Pokud je balení ve stavu, že předpokládáte poškození výrobku nebo jeho neúplnost, můžete převzetí zboží odmítnout. Převezmete-li zboží, žádejte po řidiči, opř. České poště provedení zápisu o škodě.

Přišlo mi oznámení o expedici zboží, uběhlo již tomu 4 a více dní a balíček jsem neobdržel?
V případě zasílání balíků Českou poštou tj. v případě, že jste zvolili platbu na dobírku se často stává, že Česká  pošta neuvědomí zákazníka lístkem ve schránce, že má uložen balík na poště. Nepřeberete-li takový uložený balík do 15dní Česká pošta ho pak odešle zpět na našeho dodavatele. V takovém případě, byli jste-li již námi nebo našim dodavatelem infomování o odeslání zboží a toto zboží Vám nebylo do 5pracovních dní od doručení informace o odeslání doposud doručeno, kontaktujte nás na čísle 739 769 790 nebo se zkuste přímo zeptat na Vaší poště, nemáte-li tam uloženou zásilku, kterou očekáváte.

Přišel mi e-mail o expedici objednaného zboží, ale je zde uvedené jiné číslo objednávky? Je něco špatně?
Ne, vše je v pořádku, 5-ti místné číslo např: 59525 je číslo objednávky v našem obchodním systému a např: číslo 19048459 je číslo objednávky v systému našeho dodavatele. Tzn. objednávka je zapsána pod tímto číslem u našeho dodavatele, který Vám zboží doručí a tudíž se jedná o stejnou Vaší objednávku.

Co je to příspěvek na recyklaci elektroodpadu, jaká je jeho výše?
Zákon stanovil výrobcům od srpna 2005 povinnost zajistit ekologickou likvidaci elektroodpadu. Toto přináší zvýšení nákladů, které se od výrobců přenáší až ke koncovým zákazníkům. Někteří naši dodavatelé však ještě své účetní systémy nepřizpůsobili a proto Vám hodnotu příspěvku, odpovídající dané kategorii zboží, sdělí při ověřování objednávky, pokud ne, je hodnota započítána již v ceně výrobku a nebo je zobrazena jako další položka v košíku. Hodnota příspěvku není u všech výrobků stejná, výrobky jsou rozděleny do skupin a zjednodušeně lze říci, že čím větší spotřebič, tím větší příspěvek. 

Kdy probíhá rozvoz zásilek přepravní společnosti popř. Českou poštou?
Obvyklý rozvoz přepravních společností a pošty je v pracovní dny cca od 8 do 17 hodin. V případě volby dopravy přes přepravní společnost, zvažte kde se budete zdržovat a jakou adresu uvedete jako dodací. Uvědomte si, že při zvolení způsobu doručení PPL či jinou expresní službou je nutné vždy uvést telefonní číslo, na kterém budete k zastiženi a pak se musíte na dané adrese zdržovat pro převzetí zboží. Je-li zboží doručováno Českou poštou, pak v případě, že nebudete v místě dodání Vám česká pošta uskladní balík na České poště kde si jej můžete později vyzvednout.

Váš dodavatel mi sdělil termín dodání, který mi nevyhovuje. Mohu objednávku zrušit?
Ano, samozřejmě, stačí nás pouze o této skutečnosti informovat na naší zákaznické telefonní lince nebo pomocí formuláře.

Proč mi nepřišla odpověď na můj e-mail ani po několika dnech?
Samozřejmě nemůžeme vyloučit naši chybu, ale často se stává, že zákazníci uvedou chybnou e-mailovou adresu např. spřeklepem (např. "cy" místo "cz"), zapomenou na tečky apod. V takovém případě je vhodné položit dotaz znovu, v případě chybně uvedené adresy v objednávce si překontrolovat e-mail na svém účtu v našem systému, znáte-li přihlašovací údaje. Neznáte-li je kontaktujte nás. 
ISROBOTTrue