Formulář slouží pro komunikaci s našimi pracovníky a dodavateli.
Zadáváte-li více dotazů nebo reagujete na odpověď z předešlé komunikace používejte vždy
stejný e-mail. Vaše dotazy se snažíme zpracovat v co nejkratším čase, ale i přesto Vás prosíme
o trpělivost při čekání na odpověď. Dotazy na dostupnosti výrobku jsou zodpovídány v průběhu
dne mezi 8:00 až 17:00 hod., ostatní a technické dotazy jsou zodpovídány do 1-3 dnů od
složitosti dotazu. Nyní zvolte oddělení (pokud již nebylo automaticky zvoleno, u přímého dotazů na stav objednávky tato volba není), dále vyplněte své kontaktní údaje(nutné uvést celé jméno), Váš e-mail
popř. telefon a Váš dotaz.
Chcete-li se zeptat na svou objednávku, popř. ji stornovat vepište číslo Vaší objednávky do předposledního pole. Pokud jste klikli na odkaz v e-mailu popř. na svém účtu, číslo objednávky se doplní automaticky a je vidět v nadpisu formuláře. V posledním kroku je nutné přepsat číselný bezpečnostní kód v modrém obrázku do políčka po jeho levé straně a poté klikněte na tlačíko "odeslat dotaz". |